3 Ağustos 2011

Neden Johnny Deep?

Johnny Deep, olağanüstü yakışıklı olmasa da olağanüstü karizmaya sahip bir oyuncu. Her türlü kılığa girebildiği için, annem hala bir filmde görünce adamı tanıyamıyor:D Johnny Deep'in filmlerini altyazılı izlemenizi tavsiye ederim ki harikulade bir ses tonu var. Adama yeterince sarkıntılık ettikten sonra en beğendiğim filmlerinden ve oyunculuklarından bazılarını paylaşmak istiyorum. İçlerinden hala izlemediğiniz varsa, özellikle Sweeney Todd, Ed Wood ve Donnie Brasco'yu öneririm.

Makas Eller ( Edward Scissorhands)

Ed Wood (kendisi bu filmle beni hayran kitlesine katmıştır:)

Donnie Brasco

Chocolate

From Hell

Pirates of the Caribbean

Charlie'nin Çikolata Fabrikası

Secret Window

Sweeney Todd

Alice in Wonderland

9 yorum (+add yours?)

Hannah dedi ki...

benn secret windowdaki halini beğeniyorum. evet iyi oyuncu ama sokakta görsem dönüp bakmam :D

Ninatta dedi ki...

ben en çok ed wood daki halini begenıyorum. ben sırf sokakta gördüm diye ne insanları umursamdan gecıyorum:D herhalde johnny depp de gözümden kaçardı haklısın

Adsız dedi ki...

Tabikide chocolate da en iyisi beeeee

Adsız dedi ki...

ben en çok karayip korsanlarındaki oyunculuğunu begenıyorum:) (mrvyvz)

Adsız dedi ki...

ssk rehberlik -2 binasına girse normal haliyle herkes deli diye bakar be ahhahahahahahahah

Ninatta dedi ki...

rehberlik -1 e girsede ben dahil herkes güleriz yapacak bişey yok, ama sırada beklerken konuştuklarımızı hatırlatırım ki jude law günlük kıyafetlerıyle içeri gırse yıne ınsanlar gülmekten kırılır, bu johnny ye has bişey değil :D

Adsız dedi ki...

ben jude law'a gülemem ama v yaka tshirt giyerse işler değişir :D

Adsız dedi ki...

ssk binasına hugh jackman girsinde bari herkesin gözü gönlü açılsın ahahahahah:D

Ninatta dedi ki...

evet ya v yaka düşman başına!!

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

Etiketler