1 Ocak 2011

Signita Game Reserves

Dünyanın en iyi 5 otelinden biri Güney Afrika'da. Merakımdan baktığım otele bayıldım bayıldımmm. Yani hayatımda gördüğüm en harika dekorasyon. Tüm renkler, eşyalar, aksesuarlar tek kelimeyle mükemmel. Bana kalırsa ünvanını hakediyor.

Türkiye'de bu tarz yerler daha çok butik otel şeklinde. Gördüğüm ve bildiğim kadarıyla Giresun'da Kümbet Reasort var. Ama oraya bir haftalık tatile gitmek ister miyim bilmiyorum. Çünkü kahvaltıdan sonra yapacak hiç birşeyiniz yok. Signita'da aktivite sorunu olacağını sanmıyorum. Ata binmek, tenis oynamak, safariye çıkmak, şu masalardan birinden öylece oturmak bile günü sıkılmadan geçirmek için yeterli diye düşünüyorum. Yani olur da bir gün balayına gitmeniz icab ederse, paranız da varsa burdan başka nereye gideceksiniz canım. Bundan iyi tatil olamaz:)



3 yorum (+add yours?)

zey0zey dedi ki...

içim gitti yemin ederim bu ne süperkulaaaade bir otel !!!! 2. ve 3. fotoğrafa bayıldım özellikle orda öylece oturmak sadece oturmak için neler vermem ben bee !

D!mple Rock dedi ki...

bir tatile şimdi ne çok arzuladım! ^^

K.ÖZGÜN dedi ki...

baska bir dünya burası ınsanı stresten uzk tutan sadeliğin huzurun oldugu bir yer gtmek nasip olur ınsallhhhh....

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

Etiketler