29 Ocak 2011

3:10

3:10 Treni, Russel Crowe'un en iyi filmlerinden. Tekrar tekrar sıkılmadan izledim, izlerim. Bloga yazılmayı çok çok önceden haketmiş bir film. Western filmlerinin hepsi izlenmez, hele ki çok fazla aksiyon varsa. Aksiyon- dram türünde, sadace kanun kaçakları ve tren soygunları değil, sakat bir baba ile oğlunun ilişkisi de var.
Ben Wade ve çetesi, en çok korkulan kanun kaçaklarıdır. Ben Wade yakalandıktan sonra, 3:10 Yuma trenine bindirilip, cezaevine yollanması için gönüllü olan Dan, karşılığında az miktarda para alacaktır. Birkaç gün sürecek yolculukta Wade, adamlarının onu kurtaracağından emindir. Wade, Dan'in kahramanlık ve para amacıyla canını tehlikeye atmadığını farkeder. Savaşta sakatlanan bacağından dolayı ciddiye alınmayan biri olduğundan, oğluna kendini kanıtlamak için Wade ve adamlarını karşısına almıştır. Bu yolculuk boyunca Wade, Dan'e karşı saygı duymaya başlar. Adamlarının Dan'i öldürmesini istemediğinden, trene ulaşana kadar onunla birlikte hareket eder.
Russell Crowe dışında filmde bence en iyi oyuncu Ben Foster. Yani Oscar'ım olsa yardımcı oyuncu olarak Ben Foster'a verirdim yahu:)

1 yorum (+add yours?)

Hannah dedi ki...

bu filmi bende severim..christian bale var bee bikeremmm

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

Etiketler