13 Ekim 2010

Hannah İçin

Sevgili hannah,

seninle iyi günler geçirdik, daha iyilerinin gerçekleşmesi için de planlamalar içindeyiz. Bölümün koridorunda adını yanlış anladığım, birazdan geliyorum deyip bir hafta gelmeyişimin telafisi yok:D Geldiğimde sana yanlışlıkla tuğçe deyişimin de telafisi yok:D Buna benzer hatalarım, upuzun bi liste oluşturur. O yüzden sana yazdığım bu yazımda biraz daha iyi şeylerden bahsetmek istiyorum. Mesela sınavlarda kopya çekmek için çapraz oturup hiç bişey paylaşamadığımızda, aslında zaten aynı cevapları vermiş olmamız:w Ya da cbs dersinde konunun başını heyecanla dinlerken not defterlerini ve kalemimizi hazırlayışımızı, sonra da ders sonunda oraya hiç bişey yazmadığımızı. Hep aynı derste sürekli güldüğümüzü vs. vs. Günler, haftalar aylar derken beraber 4. yıla girdik. Sen blogda benim için bişeyler yapmaya çalışırken bende burda senin için bişeyler yapmaya çalışıyorum:D Her konuştuğumuzda adı geçen ingilizce kursumuza daha ilk derse bile girmeden beraber lanet yağdırmalarımız ve de kurs yüzünden kokteyllerden, gezilerden, düğünlerden ve daha ne kadar faaliyet varsa hepsinden mahrum kalışımız, senin de benimle aynı kaderi paylaşıyor olmandan olsa gerek acımı biraz daha hafifletiyor:D sana burdan hayatıma bilmeyerek ve istemeyerek girişinden dolayı çok memnun olduğumu bildirmek isterim. Ayrıca pınar, dilek, murat, özkan ve ismet' ede :D

1 yorum (+add yours?)

Adsız dedi ki...

:)) beğendin seçmesi olmadığından yazıyım ben BEĞENDİM çok beğendim:)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

Etiketler