13 Kasım 2009

Yarıda kalan bir sevda: Ninatta ve Nuvanza...


Ey, yılların ötesinden gelecek yabancı.

Ey, beni Nuvanza'ya götürecek kişi.

Ey, Nuvanza'yı beni getirecek kişi.

Şimdi söyle bana, sahiden geldin mi?

Yazdıklarımı okudun mu?

Sahiden on iki ayrı kentte gömülü,

On iki ayrı kente gittin mi?

On iki ayrı bileziği buldun mu?

On iki ayrı bileziği bizi birleştirmek için topladın mı?

Sahiden beni Nuvanza'ya götürecek misin?

Nuvanza'yı bana getirecek misin?

Yoksa Tanrılar yine kandırdı mı bizi?

Yoksa Nuvanza boşuna mı yaptırdı on iki bileziği,

Yoksa Nuvanza boşuna mı sakladı on iki ayrı kente,

Yoksa sen, yabancı, yoksa sen yok musun?

Yoksa boşuna mı geçti bekleyişim?

Yoksa boşuna mı geçti benim ömrüm?

Yoksa ben Nuvanza'yı boşuna mı sevdim?

Yoksa ben...

12 yorum (+add yours?)

Fatih TURAN dedi ki...

wuu mervecim öncelikle hoşgeldin diorum canımmm...yazıda süper en yakın zamanda okuma isteği uyandırdı bende

Ninatta dedi ki...

:* sagol canım teşekkürlerimi sunarım

Adsız dedi ki...

kitabın konusu çok güzel.. Çok sürükleyici,hemen bitiyo.. tadı damağımda kaldı.. keşke serşsş olsada okusam dedim..

Adsız dedi ki...

kitabın en güzel yeri Ninatta'nın Nuvanza için kraliçeye yazdığı mektuptur....yunus

Ninatta dedi ki...

sende okudun bunu demı kuzen, zaten sizden almıstım:D

Adsız dedi ki...

kuzen biz seni bu günlere getirene kadar neler çektik :D:D:D

Ninatta dedi ki...

hahahahaha alemsin yunus valla:D evet hakkınızı nasıl öderim bilemiyorum. işe burda teşekkur etmekle baslıyorum:)

Adsız dedi ki...

şaka kama da ben senin mavi önlüklü hallerni bilirim kuzen:D:D
ama sen benim o zmanki hallermi gözler önüne serme lütfen :D:D

Adsız dedi ki...

duvar kagıtlarını begendim muhteşemler dogrusu.hele flemenko tablolarına hepimiz bayıldık.harıkasın bebiş.ablanda evine dekor yapmayı düşünüyormuş..kıbrıstan selamlar bu arada::::)

Adsız dedi ki...

ninattanın aşkı da gerçek değilse hiç kimse aşık olmamıştır...

Şükran dedi ki...

Hititlerle ilgili her kitap beni cezbetmiştir hep.Mahfi Eğilmez'in Hititler hakkında yazdığı Anitta'nın Laneti adlı kitabını da severek okumuşumdur.Telepinuş Fermanına orda da değinir.

Ninatta dedi ki...

evet gerçi anitta'nın laneti daha sıkıcı, bu kitap daha şiirsel olduğu için daha etkili sanırım

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

Etiketler