17 Kasım 2009

Lorena Mckennit

güçlü ve duygulu sesiyle yorumladığı Kelt şarkıları ve ünlü şiirleri Kelt müziğinin yapısına uygun bir biçimde besteleyip seslendirmesiyle tanınır.
caravanserai, marco polo, the mystic's dream, bonny portmore en sevdiğim şarkıları.. bu sesi dinlemelisiniz, beni dinlendiriyor:)






Albümler
Elemental (1985)
To Drive The Cold Winter Away (1987)
Parallel Dreams (1989)
The Visit (1991)
The Mask And The Mirror (1994)
The Book Of Secrets (1997)
Live In Paris And Toronto (Live) (1999)
An Ancient Muse (2006)
Nights From The Alhambra (Live) (2007)
A Midwinter Night’s Dream (2008)

4 yorum (+add yours?)

Hannah dedi ki...

mystic dream'i sewerim
ama o şarkı söleyene kadar bayılcağım gelio müzik bitmek bilmiyo..

Ninatta dedi ki...

:D:D:D valla başı biraz bayıyo ben ilk 1,5 dk yı ileri alıyorum

Adsız dedi ki...

caravanserai en güzeli.. ama evet şarkıya girmeden önce müzik kısmını biraz uzatıyo.. :)

neretva'nın kalbi dedi ki...

santiago :) ama marco poloyu da beğendim biri önerdi de dinledim şimdi :)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

Etiketler