24 Eylül 2011

Parlayan Hançerler



Parlayan Hançerler bol aksiyonlu bir film olsa da bana göre dram yönü daha ağır basar.  Hong-kong ve Çin yapımı olarak nadir izlenilebilecek bir film. Şahsen jackie chan dışında uzakdoğu filmlerinin hiçbirini sevmem. Ama bu film başka. Öncelikle bir filmde aradığım ilk şey eline yüzüne bakılacak türden başrollerdir ki burda Takashi Kaneshiro beğendiğim tek Çinli olarak beni bile şaşırttı. Filmin başlarında oyuncuları ayırt edemezseniz paniklemeyin, ufak tefek farkları bulursanız alışacaksınız. Havada koşarcasına uçmalarına rağmen, uzakdoğunun mükemmel doğası filmi kurtarmış.


Eğer aşk filmi izlemek istiyorsanız ve hepsi birbirinin aynı olan romantik komedilerden sıkıldıysanız bu filmi öneririm. Çünkü filmde işlenen aşkı farklı buldum (esas kız kör olduğundan). Ayrıca yine bir uzak doğu filmi olmasından dolayı farklı müzikleri var, ben duyar duymaz bayıldım ve hala sıkılmadan dinliyorum. Filmin final sahnesi gerçek dışı olmasına rağmen, tek sahnede dört mevsimin geçmesi bence harikaydı. (eren gördüğün gibi bir tane de olsa uzak doğu filmi izledim:)



4 yorum (+add yours?)

Adsız dedi ki...

havada uçarcasına koşmak mı bu film benim için bitmiştir! ayrıca adam da yakışıklı falan değil kör kıza aşık olması ve çiçek toplaması da onu yakışıklı yapmaz merveciğiimm :D

Ninatta dedi ki...

öncelikle adam yakışıklı ve sevimli fazılbibcim, böyle biri kör bi kıza aşık olmaz, olursa kendisi de kördür ikincisi, at üstünde çiçek toplaması çiçekciden çiçek almasından bin kat iyidir üçüncüsü :M

Adsız dedi ki...

amaann geç benim tipim olamaz bu minyon tipiyle istersen çiçek bahçesi satın alsın :D

Ninatta dedi ki...

takashi uzakdoğunun akılda kalan tek oyuncusu, bence sevgimi hakediyo:D

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

Etiketler