24 Aralık 2009

Mark Spain

Geçen dogum gunumde bana Mark Spain'in bir tablosunun hediye edilmesiyle başladı bu hayranlığım:) Tarzı, renkleri tam benim zevkime göre. Picasso'nun bakıp bakıp anlayamadığım tablolarıyla kıyaslayamam. Mark Spain hakkında bişey bulamadım ama tablolarını buldum. Bana gelen hediye 3. sıradaki Flamenco I:) Buyrun tablolar:
                                                          --Pure Elegance--




--Castilla--


--Flamenco I--

--Flamenco II--


--Sevilla--


--Carmen--


--Cordoba--


--Bolero--






4 yorum (+add yours?)

Adsız dedi ki...

güselmişler...ben en altın üstündekini ve onun üstündekini beğendim..kim hediye etti bakimmm sana?

Hannah dedi ki...

hannah gönderdi bi önceki yorumu haa

Ninatta dedi ki...

:D makbule diye bi arkadasım. ben 2. sıradaki tabloyu begendım. benimki içinde en solukları:P

Adsız dedi ki...

sanırım flamenco 1 deki kız benm:))

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

Etiketler