4 Haziran 2010

Sherwood mobilyalarına bayılıyorummm!!

Sherwood mağazasıyla geçen yıl tanıştım ve o gün bugündür başka mobilyaları beğenmez oldum. Mobilyaların ingiliz havası mükemmel. Tüm gün oturup eşyaları izleyebileceğimi farkettim. Burdan evi döşesek bize kaça patlar diye babam merak ederek hesap çıkarttı:D Kendisi osmanlı tarzı takılsa da, bu ingiliz eşyaları beğenmeyecek biri olamaz. Evimi bundan başka nasıl döşeyebilirim ki:D
Yatak odası dediğin böyle olmalı...
Koltuk çok spor ve şık...

3 yorum (+add yours?)

Duygu Fedakar dedi ki...

bu mobilyalar tasarım harikası süper

Adsız dedi ki...

Evet gayet sık ve huzur verici görünüyolar ama ben yinde OSMANLI işlemeli mobilyaları bunlara degişmezdım:d......

Gulsen dedi ki...

takipteyim :)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

Etiketler